Qualitative Consumer and Marketing ResearchWydawnictwo: SAGE Publications Ltd Data wydania: 14/12/2012 ISBN: 9780857027672 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
286.65 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
MarketizationWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 13/05/2020 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9789811545146 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
926.90 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Collecting in a Consumer SocietyWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 11/01/2013 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781134575992 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
273.95 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Qualitative Consumer and Marketing ResearchWydawnictwo: SAGE Publications, Ltd. (UK) Data wydania: 14/12/2012 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781446290392 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
345.54 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Handbook of the Sharing EconomyWydawnictwo: Edward Elgar Publishing Inc. Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781788110549 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
276.21 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|