The Oxford Handbook of Social InfluenceWydawnictwo: Oxford University Press Academic US Data wydania: 07/07/2017 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9780190695903 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
1 014.60 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Multiple Perspectives on the Effects of Evaluation on PerformanceWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 06/12/2012 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781461508014 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
597.83 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Oxford Handbook of Social InfluenceWydawnictwo: Oxford University Press Data wydania: 2017 ISBN: 9780199859870 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Multiple Perspectives on the Effects of Evaluation on Performance: Toward an IntegrationWydawnictwo: Springer Netherlands ISBN: 9780792375265 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|