![]() |
Marketing Research, 6th EditionWydawnictwo: Pearson Education Data wydania: 01/03/2020 Wydanie: 6 ISBN: 9781292308722 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
315.00 PLN
![]() Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
![]() |
The Routledge Companion to Ethnic MarketingWydawnictwo: Routledge Data wydania: 01/12/2019 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9780367867423 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
213.00 PLN
![]() Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
![]() |
The Influence of Values on Consumer BehaviourWydawnictwo: Routledge Data wydania: 01/01/2018 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781138489554 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
187.00 PLN
![]() Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
![]() |
Rise of the Chinese Consumer TheoryWydawnictwo: John Wiley & Sons Data wydania: 01/09/2005 ISBN: 9780470018699 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
124.95 PLN
![]() Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
![]() |
Marketing Research: A Managerial ApproachWydawnictwo: SAGE Publications Ltd Data wydania: 11/03/2023 ISBN: 9781446256152 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
275.10 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
Marketing Research: A Managerial ApproachWydawnictwo: SAGE Publications Ltd Data wydania: 06/03/2023 ISBN: 9781446256145 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
765.45 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
ISE Essentials of Marketing ResearchWydawnictwo: McGraw-Hill Education Data wydania: 06/03/2023 ISBN: 9781266261503 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
348.60 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
Spiritugraphics: The Influence of Faith on Consumption and Why It Matters to Your BrandWydawnictwo: Forefront Books Data wydania: 16/08/2022 ISBN: 9781637630914 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
130.20 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
Questionnaire Design: How to Plan, Structure and Write Survey Material for Effective Market ResearchWydawnictwo: Kogan Page Ltd Data wydania: 03/05/2022 ISBN: 9781398604124 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
207.90 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
Managing the Marketplace: Reinventing Shopping Centres in Post-War AustraliaWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 01/02/2022 ISBN: 9780367500559 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
243.60 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|