![]() |
Customer Driven ChangeWydawnictwo: Brown Books Data wydania: 01/08/2009 ISBN: 9781934812402 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
99.75 PLN
![]() Produkt dostępny
Dostawa 2 dni
Do schowka
|
![]() |
The Post-Pandemic Business Playbook: Customer-Centric Solutions to Help Your Firm GrowWydawnictwo: Springer Verlag, Singapore Data wydania: 14/02/2023 ISBN: 9789811658709 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
161.70 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
The New Customer Experience Management: Why and How the Companies of the Future Address Their Customers' Needs ProactivelyWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 11/11/2022 ISBN: 9781032313412 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
178.50 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
The Customer Success Professional's Handbook - How to Thrive in One of the World's Fastest Growing Careers--While Driving Growth For Your CompanyWydawnictwo: John Wiley & Sons Inc Data wydania: 19/03/2020 ISBN: 9781119624615 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
140.70 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
The Center of Experience: A blueprint for creating the experience-led enterpriseWydawnictwo: Bookbaby Data wydania: 28/02/2020 ISBN: 9781543999044 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
224.70 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
Salesforce.com For Dummies, 7th EditionWydawnictwo: John Wiley & Sons Inc Data wydania: 02/01/2020 ISBN: 9781119576327 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
151.20 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
Information Obligations and Disinformation of ConsumersWydawnictwo: Springer Nature Switzerland AG Data wydania: 20/09/2019 ISBN: 9783030180539 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
699.30 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
This Is Service Design Methods: A Companion to This Is Service Design DoingWydawnictwo: O'Reilly Media Data wydania: 31/08/2018 ISBN: 9781492039594 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
205.80 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
BTEC Level 2 Technical Certificate in Business Customer Services Operations Learner Handbook with ActiveBookWydawnictwo: Pearson Education Limited Data wydania: 27/10/2017 ISBN: 9781292197401 Forma publikacji: zestaw
|
113.40 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
![]() |
Lean Customer Development: Building Products Your Customers Will BuyWydawnictwo: O'Reilly Media Data wydania: 30/09/2017 ISBN: 9781492023746 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
182.70 PLN
![]() Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|