Księgarnia naukowa
English Polski
Dostęp on-line

Zasoby e-learningowe

0.00 PLN
Schowek (0) 
Schowek jest pusty
Pearson My Lab / Mastering
  • Łatwa rejestracja i jeden punkt dostępu
  • Szybki i łatwy dostęp do zadań, planu kursu, eTekstu i wyników
  • Nowe narzędzia komunikacji, między innymi e-mail, czat, forum dyskusyjne i tablica ClassLive
  • Udoskonalony eTekst w ramach materiałów kursu,dostępny w trybie offline przez aplikację na iPad
Tworzenie wszechstronnej technologii dla współczesnych studentów

    W celu ustawicznej poprawy postępów studentów oraz kontynuacji kursów przez studentów, Pearson Education współpracuje z różnymi instytucjami, aby opracować lepsze, dostosowane do przedmiotu, interaktywne zasoby internetowe.

Badania wykazały, że zasoby internetowe, które powstają z myślą o potrzebach studentów i wykładowców, poprawiają skuteczność uczenia i nauczania.

Gdy wykładowcy włączają te produkty do swojego kursu, zarówno oni, jak i ich studenci obserwują najwyższy poziom ocen końcowych, co oznacza zwrot z inwestycji.

W tym celu Pearson Education stworzył szerokie portfolio ponad 80 rozbudowanych produktów dostępnych w sieci. Są to programy MyLab oraz Mastering, które nie tylko dostarczają tradycyjną treść podręcznikową, lecz także prezentują wyniki w oparciu o samoocenę, spersonalizowane ścieżki metodyczne, zasoby dostosowane do potrzeb i rozbudowaną funkcję raportowania wyników.

MyLab/Mastering Design: narzędzia dla Wkładowców

    W ramach każdej platformy poświęconej konkretnemu tematowi wykładowcy mogą wybrać podręcznik spośród wielu propozycji, tworzyć kursy, przypisywać studentom zadania, oceniać ich postępy i tworzyć raporty ewaluacyjne.

  • Wszystkie kursy w jednym miejscu

    Użytkownicy MyLab/Mastering mogą się zarejestrować, tworzyć kursy i mają do nich dostęp w jednym miejscu w sieci.

  • Uproszczony interfejs użytkownika

    Nowy interfejs zapewnia szybki i łatwy dostęp do:

    • zadań,
    • planów kursów,
    • eTekstu,
    • dziennika ocen, wyników i raportów.
  • Dodatkowych opcji personalizacji kursu, np. modyfikacji menu kursu
  • Nowych narzędzi komunikacji

    Można używać następujących narzędzi komunikacji, aby stworzyć dogodne warunki do współpracy, aktywności na zajęciach i pracy grupowej:

    • E-mail: nauczyciele mogą wysyłać e-maile do całej grupy, do pojedynczych studentów lub do wykładowców, którzy mają dostęp do ich kursu
    • Forum dyskusyjne:jest to przestrzeń, w której studenci mogą brać udział w dyskusjach utworzonych przez wykładowcę. Posty można podzielić według tematu, w ramach którego studenci dzielą się swoimi opiniami, albo odpowiadają na pytania lub na posty innych osób z grupy.
    • Czat/ ClassLive: ClassLive to interaktywne narzędzie do czatu, które pozwala wykładowcom i studentom komunikować się w czasie rzeczywistym. Można używać ClassLive w grupie studentów lub w formule jeden-na-jeden, aby udostępniać obrazy lub prezentacje w PowerPoint, rysować lub wpisywać obiekty na tablicy, a także wysyłać i odbierać wykresy. ClassLive ma również dodatkowe narzędzia zarządzania zajęciami, między innymi narzędzia do ankiety i głosowania.
    • Ulepszony eTeks jest dostępny w ramach materiałów kursowych w trybie online i offline przez aplikację na iPad i pozwala wykładowcom oraz studentom zaznaczać, dodawać zakładki, robić notatki i udostępniać treści sobie nawzajem.

MyLab / Mastering Design: narzędzia dla studentów

    MyLab umożliwia studentom samo-testowanie z kluczowych koncepcji i umiejętności, śledzenie swoich postępów i korzystanie z ćwiczeń ze spersonalizowanego planu kursu.

Na podstawie wyników testu wstępnego zostaje utworzony spersonalizowany plan kursu, łącznie z ćwiczeniami poprawkowymi. W planie kursu są odniesienia pomiędzy pytaniami z nieprawidłowymi odpowiedziami z testu wstępnego a odpowiednim celem metodycznym w podręczniku, co pozwala uczniom skupić się na tematach, które sprawiają im trudności.

Ćwiczenia ze spersonalizowanego planu kursu mogą obejmować:

  • fiszki,
  • ćwiczenia z czytania (eBook)
  • materiał video.

Po wykonaniu ćwiczeń poprawkowych studenci mogą podejść do testu końcowego i zobaczyć, jakie partie materiału opanowali, a przy jakich potrzebują dodatkowej pomocy.

Następnie MyLab raportuje wyniki wykładowcy. Na podstawie tych raportów wykładowca może dostosować materiał do indywidualnych potrzeb studentów lub do potrzeb całej grupy.

Tematyka w MyLabs

   

  • Ekonomia:
    • księgowość
    • biznes
    • komunikacja w biznesie
    • gospodarka
    • finanse
    • zarządzanie
    • marketing
  • Nauki ścisłe:
    • motoryzacja
    • informatyka
    • elektryczność
    • inżynieria
    • technologia informacyjna
    • logika
    • matematyka
    • komunikacja techniczna
  • Prawo
  • Medycyna
  • Nauki społeczne:
    • antropologia
    • sztuka
    • komunikacja
    • psychologia
    • filozofia
    • politologia

i wiele innych!

Jak utworzyć kurs

    Aby utworzyć kurs, należy zalogować się na stronie głównej MyLab/Mastering, a następnie postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. 1. W zakładce MyLab/Mastering New Design, kliknij opcję „Utwórz nowy kurs”.
  2. Aby utworzyć kurs, wykonaj jedną z poniższychczynności:

    • wybierz opcję „Wyszukaj materiały kursowe” i wprowadź autora, tytuł lub ISBN wybranej treści
    • wybierz opcję „Przeglądaj według przedmiotu” Wybierz przedmiot, a następnie wybierz wydawcę lub zostaw wszystkich wydawców zaznaczonych.
    • wybierz opcję „Kopiuj kurs”, jeśli chceszutworzyć swój pierwszy kurs na szablonie kursu innego wykładowcy. Będzie do tego potrzebny identyfikator kursu.
  3. Kliknij przycisk „Dalej”.
  4. Znajdź wybrany element i kliknij opcję „Wybierz materiał kursowy”.

    Uwaga: Katalog kursu może zawierać wiele elementów, opartych na tym samym podręczniku. Te elementy zawierają opcje różnych treści z tego podręcznika. Wybierz element treści, który chcesz mieć w swoim kursie.

  5. Wprowadź nazwę kursu oraz opis w polach „Wprowadź informacje o kursie”.
  6. Ustaw „Daty zapisu na kurs”, aby wskazać pierwszy i ostatni dzień, kiedy uczniowie mogą zapisać się na kurs.

    Uwaga: Możesz ustawić datę końcową zapisu na kurs nie później niż 17 dni od daty początku zapisu, aby upewnić się, że uczniowie, którzy mają dostęp tymczasowy nie zapiszą się na Twój kurs wielokrotnie.

  7. Ustaw „Okres trwania kursu”, aby wskazać pierwszy i ostatni dzień, kiedy studenci będą mieli dostęp do kursu.

    Uwaga: Możesz ustawić datę końcową kursu nieco później niż ustalona data końcowa, jeśli chcesz, by uczniowie nadal mieli do niego dostęp. Najpóźniejsza możliwa data końcowa kursu to 15 miesięcy od daty utworzenia kursu.

  8. Kliknij opcję „Utwórz kurs teraz”.

    Strona z potwierdzeniem wyświetla identyfikator Twojego nowego kursu. Utworzenie kursu może zająć od jednej godziny do jednego dnia roboczego.

    Uwaga: Nie ujawniaj identyfikatora kursu studentom, dopóki nie otrzymasz potwierdzenia, że kurs jest gotowy i dostępny.

  9. 9. Kliknij opcję „Powrót na stronę Twoic kursów”, aby przejść do listy Twoich kursów.

    Nowy kurs będzie wyświetlany z ikoną zegara, aby wskazać, że Twój kurs nie został jeszcze utworzony. Ta ikona zniknie po utworzeniu i udostępnieniu kursu.

Dowiedz się więcej

    Aby dowiedzieć się więcej o programie i o tym, jak włączyć go do swojego kursu po naszym szkoleniu, skontaktuj się z nami, poproś o dostęp próbny lub zapisz się na bezpłatny warsztat i szkolenie!

Polecane
Castle in the Gloom Cover
Castle in the Gloom
Autor:
Paul Ruffin
Data wydania:
30/09/2004
Wydawnictwo:
University Press of Mississippi
193.02 PLN
więcej
Opis
In the depths of a forest in Texas a married couple takes a wrong turn. Soon they are lost. Tommy and Annie, long at odds and nearing divorce, can barely stand each other's company. Now,..
Pokaż wszystkie książki
801 777 223