Gaining and Sustaining Competitive Advantage: Pearson New International EditionWydawnictwo: Pearson Education Limited Data wydania: 02/08/2013 ISBN: 9781292021454 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
485.10 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Strategic Management and Competitive Advantage: Concepts and Cases, Global EditionWydawnictwo: Pearson Education Limited Data wydania: 01/01/1900 ISBN: 9781292258041 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
511.35 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Strategic Management and Competitive Advantage: Concepts Global EditionWydawnictwo: Pearson Education Limited Data wydania: 01/01/1900 ISBN: 9781292266954 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
459.90 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Strategic Management and Competitive Advantage: Concepts, Global EditionWydawnictwo: Pearson International Content Data wydania: 18/02/2019 Wydanie: 6 ISBN: 9781292266961 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
350.96 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Strategic Management and Competitive Advantage: Concepts and Cases, Global EditionWydawnictwo: Pearson International Content Data wydania: 05/07/2018 Wydanie: 6 ISBN: 9781292258058 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
389.36 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Gaining and Sustaining Competitive Advantage: Pearson New International EditionWydawnictwo: Pearson International Content Data wydania: 27/08/2013 Wydanie: Czwarte ISBN: 9781292034683 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
367.41 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Resource-Based TheoryWydawnictwo: Oxford University Press Academic UK Data wydania: 26/04/2007 ISBN: 9780191535123 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
356.44 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Codes of EthicsWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 30/07/2003 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781135590536 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
290.41 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Strategic Management and Competitive Advantage Concepts and Cases, Global EditionWydawnictwo: Pearson Deutschland GmbH Data wydania: 2019 ISBN: 9781292060088 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
What I Didn't Learn in Business School: How Strategy Works in the Real WorldWydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 2010 ISBN: 9781422157633 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|