The Law of the Sea: Fourth EditionWydawnictwo: Manchester University Press Data wydania: 26/04/2022 ISBN: 9780719079689 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
344.40 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
International Marketing Strategy: Analysis, Development and ImplementationWydawnictwo: Cengage Learning EMEA Data wydania: 24/01/2022 ISBN: 9781473778696 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
382.20 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
The law of the seaWydawnictwo: Manchester University Press Data wydania: 10/05/2022 ISBN: 9781526116291 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
449.47 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Marketing and Retail PharmacyWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 11/10/2021 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781315348858 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
257.51 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Prevent StrategyWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 31/01/2021 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781000349504 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
136.85 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Marketing and General PracticeWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 08/05/2018 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781315346014 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
235.56 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Marketing and Healthcare OrganizationsWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 19/04/2018 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781315348889 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
235.56 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Good Intentions Are Not Enough: Why We Fail At Helping OthersWydawnictwo: World Scientific Publishing Data wydania: 18/10/2016 ISBN: 9789813200593 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
82.00 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Good Intentions Are Not Enough: Why We Fail At Helping OthersWydawnictwo: World Scientific Publishing Data wydania: 18/10/2016 ISBN: 9789813200586 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
493.61 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Official CIM Coursebook: Strategic Marketing Decisions 2008-2009Wydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 10/09/2012 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781136018411 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
312.35 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|