Digital Marketing: A Practical ApproachWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 01/11/2022 ISBN: 9780367706593 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
273.00 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Digital MarketingWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 01/11/2022 Wydanie: Czwarte ISBN: 9781000770568 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
312.35 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Absolute Essentials of Digital MarketingWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 24/09/2020 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781000209129 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
125.87 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Social Media MarketingWydawnictwo: Business Expert Press LLC Data wydania: 21/11/2017 ISBN: 9781631577659 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
76.73 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
An Introduction to Social Media MarketingWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 20/11/2014 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781135006143 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
383.65 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Key Concepts in e-CommerceWydawnictwo: Bloomsbury UK Data wydania: 22/03/2007 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781350314825 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
187.30 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Key Concepts in e-CommerceWydawnictwo: Bloomsbury UK Data wydania: 22/03/2007 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9780230206724 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
187.30 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Digital RevolutionWydawnictwo: Penguin Books UK Data wydania: 2009 ISBN: 9781405335478 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Key Concepts in e-CommerceWydawnictwo: Macmillan Education ISBN: 9780230516717 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|