Making Schools Better for Disadvantaged Students: The International Implications of Evidence on Effective School FundingWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 25/11/2022 ISBN: 9781032231372 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
745.50 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Making Schools Better for Disadvantaged Students: The International Implications of Evidence on Effective School FundingWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 25/11/2022 ISBN: 9781032262499 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
232.05 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Making Schools Better for Disadvantaged StudentsWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 25/11/2022 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781000782363 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
268.48 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Trials of Evidence-based EducationWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 26/06/2017 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781315456874 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
273.95 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Overcoming Disadvantage in EducationWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 22/08/2013 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781135009526 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
301.38 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Teacher SupplyWydawnictwo: Bloomsbury UK Data wydania: 15/10/2006 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781847144010 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
987.23 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Understanding teacher supply in England and Wales: A re-consideration of the teacher crisisWydawnictwo: LAP Lambert Academic Publishing ISBN: 9783845420769 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
The most effective approaches to teaching in primary schools: Rigorous evidence on effective teachingWydawnictwo: LAP Lambert Academic Publishing ISBN: 9783659956690 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Do attitudes and aspirations matter in education?: A review of the research evidenceWydawnictwo: LAP Lambert Academic Publishing ISBN: 9783845440798 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|