Retail Disruptors: The Spectacular Rise and Impact of the Hard DiscountersWydawnictwo: Kogan Page Ltd Data wydania: 03/10/2018 ISBN: 9780749483470 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
134.40 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Global Brand Strategy: World-wise Marketing in the Age of BrandingWydawnictwo: Springer Palgrave Macmillan ISBN: 9781349949939 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
263.55 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Retail DisruptorsWydawnictwo: Kogan Page Data wydania: 03/10/2018 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9780749483487 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
164.48 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Global Brand StrategyWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 03/01/2017 ISBN: 9781349949946 Forma publikacji: eBook: Fixed Page eTextbook (PDF)
|
246.75 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Brand BreakoutWydawnictwo: Springer Nature Data wydania: 13/06/2013 ISBN: 9781137276629 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
263.21 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Private Label StrategyWydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 13/02/2007 ISBN: 9781633690608 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
191.91 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Brand Breakout: How Emerging Market Brands Will Go GlobalWydawnictwo: Springer Palgrave Macmillan ISBN: 9781137467591 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Brand Breakout: How Emerging Market Brands Will Go GlobalWydawnictwo: Springer Palgrave Macmillan ISBN: 9781137276612 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Brand Breakout: How Emerging Market Brands Will Go GlobalWydawnictwo: Springer Palgrave Macmillan ISBN: 9781349446742 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Global Brand Strategy: World-wise Marketing in the Age of BrandingWydawnictwo: Springer Palgrave Macmillan ISBN: 9781349956999 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|