Strategic Integrated Marketing CommunicationsWydawnictwo: Taylor & Francis Ltd Data wydania: 03/03/2023 ISBN: 9780367770624 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
273.00 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Strategic Advertising ManagementWydawnictwo: Oxford University Press Data wydania: 16/02/2021 ISBN: 9780198835615 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
325.50 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Marketing Communications: Objectives, Strategy, TacticsWydawnictwo: SAGE Publications Ltd Data wydania: 04/09/2018 ISBN: 9781526438652 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
332.85 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
Strategic Integrated Marketing CommunicationsWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 03/03/2023 Wydanie: Czwarte ISBN: 9781000842937 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
299.06 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
STRATEGIC ADVERTISING MANAGEMENT 6E PWydawnictwo: Oxford University Press Academic UK Data wydania: 15/02/2021 Wydanie: 6 ISBN: 9780192572578 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
383.82 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Marketing CommunicationsWydawnictwo: SAGE Publications, Ltd. (UK) Data wydania: 21/08/2018 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781526452160 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
400.38 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
STRATEGIC BRAND MANAGEMENT 4E PWydawnictwo: Oxford University Press Academic UK Data wydania: 12/07/2018 Wydanie: Czwarte ISBN: 9780192523075 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
548.35 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Marketing Research That Pays OffWydawnictwo: Taylor & Francis Data wydania: 01/05/2014 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781317952466 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
438.50 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|