The Experience Economy, With a New Preface by the Authors: Competing for Customer Time, Attention, and MoneyWydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 10/12/2019 ISBN: 9781633697973 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
135.45 PLN
Produkt na zamówienie
Dostawa 3-4 tygodnie
Do schowka
|
The Experience Economy, With a New Preface by the AuthorsWydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 10/12/2019 ISBN: 9781633697980 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
175.45 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Infinite PossibilityWydawnictwo: Open Road Integrated Media, Inc. Data wydania: 01/08/2011 Wydanie: Pierwsze ISBN: 9781605099620 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
98.66 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Experience Economy, Updated EditionWydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 05/07/2011 ISBN: 9781422143438 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
153.52 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Do You Want to Keep Your Customers Forever?Wydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 02/03/2010 ISBN: 9781633691421 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
54.79 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
AuthenticityWydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 18/10/2007 ISBN: 9781633690578 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
191.91 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The Experience EconomyWydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 2011 ISBN: 9781422161975 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|