Managing Customer Experience and RelationshipsWydawnictwo: Wiley Professional Development (P&T) Data wydania: 19/04/2022 Wydanie: Czwarte ISBN: 9781119815341 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
422.31 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
A Healthy Nature HandbookWydawnictwo: Island Press Data wydania: 28/10/2021 ISBN: 9781642832433 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
109.64 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Managing Customer Experience and Relationships: A Strategic FrameworkWydawnictwo: Wiley Professional Development (P&T) Data wydania: 25/10/2016 Wydanie: Trzecie ISBN: 9781119239819 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
422.31 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
Do You Want to Keep Your Customers Forever?Wydawnictwo: Harvard Business Review Press Data wydania: 02/03/2010 ISBN: 9781633691421 Forma publikacji: eBook: Reflowable eTextbook (ePub)
|
54.79 PLN
Produkt dostępny on-line
Dostawa on-line
Do schowka
|
The One To One Fieldbook: The Complete Toolkit for Implementing a 1 to 1 Marketing ProgramWydawnictwo: Capstone Publishing ISBN: 9781900961875 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
The One to One Manager: Real-World Lessons in Customer Relationship ManagementWydawnictwo: GB Gardners Books ISBN: 9781841120935 Forma publikacji: książka w miękkiej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|
Managing Customer Experience and Relationships: A Strategic FrameworkWydawnictwo: Wiley & Sons ISBN: 9781119236252 Forma publikacji: książka w twardej oprawie
|
Zapytaj o ten produkt
|