ABE-IPSABE HOLDINGABE BOOKS
English Polski
Dostęp on-line

Aktualności

0.00 PLN
Schowek (0) 
Schowek jest pusty
Frankfurter Buchmesse przedstawia swoją cyfrową koncepcję
2020-07-14

W październiku książki, literatura i autorzy tradycyjnie koncentrują się na życiu we Frankfurcie. Aby upewnić się, że tak się stanie w roku COVID-19, Frankfurter Buchmesse (14–18 października 2020 r.) opracował szeroko zakrojony program cyfrowy uzupełniający bezpośrednie spotkania, które odbędą się na terenach targowych i na wiele wydarzeń w mieście. Cyfrowy program Frankfurter Buchmesse 2020 będzie współtworzony przez wydawców i będzie dostępny dla zwiedzających i fanów literatury na całym świecie. Cyfrowe wydarzenia i usługi Frankfurter Buchmesse 2020 będą dostępne bezpłatnie dzięki finansowaniu zapewnionemu przez niemiecką komisarz ds. Kultury i mediów, minister stanu Monikę Grütters.

Strona internetowa Frankfurter Buchmesse www.buchmesse.de będzie platformą, na której zostaną udostępnione wszystkie formaty cyfrowe - zarówno dla odwiedzających targi, jak i miłośników kultury. Podczas tygodnia targów książki (12–18 października 2020 r.) Na tej stronie, w mediach społecznościowych targów i na wielu kanałach partnerskich odbędzie się wielkie cyfrowe wydarzenie pod hashtagiem # fbm20. Wszystkie wydarzenia zostaną wymienione w internetowym kalendarzu wydarzeń na stronie www.buchmesse.de. Firmy mogą stworzyć cyfrową obecność na stronie targów książki w internetowym katalogu wystawców, kalendarzu wydarzeń oraz na specjalnych stronach tematycznych zarówno dla odwiedzających targi, jak i fanów kultury. Ponadto wydawcy proszeni są o przesyłanie pomysłów na wydarzenia cyfrowe dla BOOKFEST digital. Otrzymają również dostęp do platformy handlu prawami i narzędzia do dobierania partnerów. Program dla profesjonalistów obejmuje cyfrowe konferencje i inne cyfrowe wydarzenia podczas tygodnia targów książki, które zostaną również udostępnione na stronie www.buchmesse.de.

Od połowy sierpnia firmy i goście branżowi mogą rejestrować się w cyfrowych formatach targów, korzystając z formularza online na stronie www.buchmesse.de. Zaproszenie do zgłaszania pomysłów na BOOKFEST digital już trwa i zakończy się 15 lipca 2020r. Od września fani kultury i literatury mogą dowiedzieć się o programie w kalendarzu wydarzeń na stronie www.buchmesse.de.

Wszyscy odwiedzający branżę będą mieli dostęp do platformy od połowy września i będą mogli korzystać z niej bezpłatnie przez dziewięć miesięcy dzięki finansowaniu przez niemieckiego komisarza ds. Kultury i mediów.

Trzonem wyselekcjonowanych ofert cyfrowych dla odwiedzających targi na Frankfurter Buchmesse 2020 będzie cyfrowy program konferencji. Nowe konferencje we Frankfurcie przez cztery dni będą oferować dyskusje, sesje pytań i odpowiedzi oraz krótkie prezentacje z międzynarodowymi ekspertami w dziedzinie akademickiej i naukowej, praw i licencjonowania, publikacji i analiz audio. Wydawcy z tych dziedzin mogą wziąć udział w wydarzeniach, aby poszerzyć swoją wiedzę i nawiązać nowe kontakty. Cyfrowy format konferencji jest wynikiem udanego doświadczenia Frankfurter Buchmesse z Frankfurt Audio Summit i Frankfurt Rights Meeting. Dodatkowe informacje na temat prelegentów, programu i sposobu rejestracji jako aktywnego uczestnika zostaną opublikowane wkrótce.

Oprócz programu konferencji, dodatkowe wydarzenia cyfrowe podczas targów zapewnią profesjonalistom z branży wydawniczej na całym świecie możliwość poszerzenia wiedzy i dialogu ze sobą. Obszary tematyczne Frankfurter Buchmesse - ARTS +, Frankfurt Audio, Frankfurt Kids, Frankfurt Academic, Frankfurt Autorzy i Frankfurt EDU - organizują cyfrowe rozmowy i organizują sesje networkingowe dla odwiedzających z branży międzynarodowej.

Kolejną usługą cyfrową oferowaną przez targi książki jest narzędzie do dobierania partnerów, które można wykorzystać na komputerze stacjonarnym lub telefonie komórkowym, aby znaleźć nowych partnerów biznesowych i skontaktować się z nimi. Odwiedzający targi mogą zarejestrować się, aby korzystać z aplikacji bezpłatnie od połowy września. Użytkownicy otrzymują rekomendacje dotyczące znajdowania nowych kontaktów na podstawie informacji o sobie samych. Aplikacja umożliwia także wyszukiwanie według obszaru zawodowego i regionu. Użytkownicy mogą nawet kontaktować się z potencjalnymi partnerami bezpośrednio za pomocą narzędzia matchmaking.

Frankfurter Buchmesse oferuje wydawcom i partnerom możliwość zaprezentowania cyfrowego profilu korporacyjnego online. Funkcje dostępne w internetowym katalogu wystawców targów zostały odpowiednio rozszerzone. Oprócz konwencjonalnych informacji, firmy i partnerzy mogą umieszczać w swoich profilach zdjęcia, dokumenty i treści wideo, dając miłośnikom literatury i perspektywom biznesowym jeszcze bardziej szczegółowy obraz tego, co robią. Wystawcy mogą również korzystać z www.buchmesse.de, aby prezentować się na stronach tematycznych, zwracając się do odwiedzających targi lub miłośników literatury. Usługi te są oferowane bezpłatnie nie tylko wystawcom fizycznie obecnym na Frankfurter Buchmesse 2020, ale także firmom i partnerom uczestniczącym w cyfrowych targach książki.

Wydawcy i partnerzy, którzy chcieliby wziąć udział w tegorocznej edycji specjalnej Frankfurter Buchmesse, organizując własne (cyfrowe) wydarzenia, mogą zamieścić je w internetowym kalendarzu wydarzeń. Mogą nawet utworzyć link do swoich wydarzeń, niezależnie od tego, czy odbędą się na żywo, czy online.

Obecnie oczekuje się, że użytkownicy będą mogli wprowadzić swoje informacje w katalogu wystawców i kalendarzu wydarzeń od połowy sierpnia. Wyselekcjonowane miejsca na stronach tematycznych można rezerwować bezpłatnie od początku sierpnia.

Dostarczone przez Scope e-Knowledge Center.

Kliknij tutaj, aby przeczytać oryginalną informację prasową.
Strony www Białystok Warszawa
801 777 223